החזרי מס בצפון, רואי חשבון בצפון

ידוע לכולם כי ברבים ביישובי הצפון, ובעיקר הגליל והגולן – ישנה זכאות לתושבים לקבל הקלות מס מהמדינה. ביישובים כמו קיבוץ הגושרים וקיבוץ מלכיה אשר בפאתי עמק החול, קיבוץ סאסא וקיבוץ ברעם אשר ברכס הגליל העליון –מרכזי, וקיבוצים כמו גשר הזיו וכברי בגליל המערבי. כולם, יחד עם עוד עשרות משובים יישובים וקיבוצים זכאים להקלות מס.

אולם – לא כולם יודעים שתושבים רבים בצפון, אשר לא זכאים להקלות מס, ביישובים כמו טבריה , כפר תבור או ראש פינה, עשויים להיות זכאים לקבל החזר מס מהמדינה במידה ושילמו מס גבוה מידי.

ישנם משרדים רבים של  רואי חשבון בצפון אשר מתמחים בתחום של החזרי מס ואפילו יבצעו עבורכם בדיקה ללא תשלום. במיד ואתם תימצאו זכאים להחזר מס, אתם תקבלו חזרה כסף מהמדינה, לא עוד 3 שנים, אלא כבר בשנת המס שלאחר השנה בה נמצאתם זכאים להחזר.

משרדי רואי חשבון בצפון

באזור הצפוני של מדינת ישראל יש יחסית די מעט משרדים של רואי חשבון. כך למשל, בדרום המדינה יש בערך פי עשר יותר משרדים של רואה חשבון בהשוואה לכמות שיש בצפון. לא כל אחד יודע כיצד להתנהל מול מס הכנסה. למשרד רואה חשבון יש תכנות שמאפשרות להם לראות בזמן אמת שיש איזה שהיא בעיה ללקוח מול רשויות המס, על ידי שימוש באותן תכנות ניתן למנוע מראש עגמת נפש ללקוח ולאתר בעיות עתידיות שעלולות להתעורר. אך מעבר לטכנולוגיה, לרואה חשבון וותיק ומקצועי יש גם את הידע האקדמי והניסיון בתחום החשבונאות והמסים, כך שהלקוח מקבל גיבוי של אנשי מקצוע שעומדים לצידו.

 

משרדי רואי חשבון בטבריה והכנרת

באזור טבריה, עמק הירדן והכנרת יש לא מעט משרדים איכותיים של רואי חשבון.

אנו ממליצים על המשרדים הבאים:

ניסים מזרחי  משרד  רואי חשבון –

רחוב בן זכאי 6, טבריה

טלפון 04-676-7577‏

גלעד פלג רואי חשבון – טלפון 04-6721970

סניף טבריה:

רחוב אלחדיף 1

 

 

כתיבת תגובה