משרדי תיווך בגבעתיים

גבעתיים היא אחת הערים אשר התפתחו בצורה המרתקת ביותר על מפת הנדל"ן של מדינת ישראל. המיקום האידיאלי בגוש דן, מחירי הדיור הנוחים באופן יחסי ומגוון הנכסים הרחב המוצע בשנים האחרונות הגדיל את הביקוש למגורים בה בעשרות מונים. כתוצאה, פעילותם של משרדי תיווך בגבעתיים הפכה למאסיבית יותר, והם משמשים אינספור אנשים מדי שנה. לפניכם כמה ממשרדי התיווך המרכזיים בעיר.

אלעד נכסים

אלעד נכסים פועל מזה למעלה מעשור בתחום התיווך, בעסקאות של מכירה, רכישה או השכרה של דירות מגורים ופרוייקטים שלמים. החברה מציעה שורה של שירותים נלווים ללקוחותיה, ובכלל זה הערכת שווי נכסים וניהולם, סיוע בקבלת הלוואת המשכנתא, ארגון קבוצות רכישה בתחום הנדל"ן, ייעוץ משפטי וכיוצא בזה.

נחום נכסים – תיווך והשקעות בנדל"ן

חברת נחום נכסים – תיווך והשקעות נדל"ן ממוקמת ברחוב כצנלסון 137 בגבעתיים (סניף נוסף קיים בתל אביב), ונחשבת למנוסה מאד בתחום התיווך. המשרד מחזיק בשורה ארוכה של נכסים, ובכלל זה דירות מגורים, בניינים ומגרשים. מעבר לרכישה, מכירה או השכרת הנכסים, התמחות מרכזית של המשרד היא בתמ"א 38.

תיווך הום סיטי

תיווך הום סיטי הוא אחד ממשרדי התיווך הגדולים והמוכרים בגבעתיים. התמחות מרכזית של המשרד היא בהשכרה, במכירה ובקנייה של נכסי נדל"ן בכל גבעתיים, רובם בבלעדיות מלאה, כמו גם נכסים ברמת גן ובתל אביב. המשרד מציע זמינות מלאה של 24 שעות בכל אחד מימות השבוע, ומתפעל מערך ייעוץ והערכת שווי של נכסי נדל"ן.

חסיטל שיווק ותיווך נדלן

חסיטל היא מהחברות המובילות בגבעתיים למכירת בתים בשכונות נחלת יצחק וכן ברמת גן וגבעתיים. המשרד מלווה את מוכרי הנכס בכל שלבי המכירה.

מידע נוסף על האתר של חסיטל נדלן

http://www.tivon-homes.co.il/%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%9C-%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%9F-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%95%D7%9A-%D7%A0%D7%9B%D7%A1%D7%99%D7%9D.html

 

רדיוס נדל"ן

משרד התיווך האחרון בסקירה הנוכחית עונה לשם "רדיוס נדל"ן", וההתמחות שלו היא שיווק נכסים בגבעתיים וברמת גן הסמוכה. זהו משרד בוטיק, אשר שם לו למטרה מציאת פתרונות יצירתיים עבור הלקוחות שלו. המשרד מעניק, בדומה לחלק מקודמיו, שירותי ייעוץ והערכה של שווי הנכס – ללא תשלום או התחייבות מצד המעוניינים בכך.