טיפים איך לקבל הלוואות לעסקים

זה קורה לעתים קרובות למדי שיזם מקבל דחייה לבקשה שלו להלוואה. בעוד שאחרים עשויים להיות מוצלחים עם בקשת ההלוואות שלהם ולקבל אישורים, הם יכולים גם למצוא את עצמם מתמודדים עם מחויבות להסדר. בעלי עסקים שמבקשים הלוואה, צריכים להבין שמשקיעים ובנקים פועלים תחת עקרונות רגילים וקבועים כאשר הם מלווים את הכסף לעסקים. להלן השלבים הבסיסיים שיש לשקול לפני שמבקשים הלוואה.

 

דע את הסיבה להלוואה העסקית שלך

זה חשוב במיוחד לכל איש עסקים מתחיל. בעוד שהרוב עשויים לחשוב שצעד זה כבר מובן מאליו, חלק מהלווים נוטים להיות מבולבלים על למה הם צריכים את ההלוואה. מועמדים צריכים לזהות את המטרה המיועדת, בין אם מדובר בהון ראשוני או בהרחבה של פעילות קיימת.

 

לדעת את הכמות של הכסף

בעלי עסקים צריכים להיות ברור וספציפיים מאוד על שלהם לבקשת ההלוואה וכמובן את כמות הכסף, ולמה נדרשת כזאת כמות של כסף.

 

קבל ייעוץ מקצועי

בעלי העסקים שמתחילים עסק חדש, יכולים להרוויח מעצה של מנהלים מנוסים. אם אתה בעל עסק קטן, אתה אולי תרצה לבקר אצל מחלקת ייעוץ עסקית לפני שתיקח הלוואה. ארגונים כאלה יכולים לסייע לך לקבל החלטה נכונה. בארץ יש ארגונים כמו מט"י שנועדו לסייע לעסקים קטנים מתחילים.

 

דע היסטוריית האשראי שלך

כל בעלים של עסק מתחיל, יהיה חשוף לבדיקה והערכה של היסטוריית האשראי שלו על ידי הבנק או המשקיע. זה הרבה פעמים האזור שבו בנקים מוצאים סיבה לדחות את בקשת ההלוואה. לכן, זה חשוב שתקבל את היסטוריית האשראי שלך ותדע מראש, אלו סיבות יכולות להיות עילות לדחיית ההלוואה.

 

הכר את התנאים

לפני שנוטלים הלוואה חשוב לחשב את הסיכונים שיכולים להיווצר. ייתכן ותצטרך להחזיר סכומי כסף. חשוב לברר מראש מה תוכל לעשות במצב כזה. חשוב לברר האם ההלוואה היא בערבות אישית? מהיכן תוכל למצוא מקורות לכסף במקרה של כישלון?

 

בחן אפשרויות גיוס ההון שלך

שאלה נוספת שדרושה עליה תשובה היא מהיכן תוכל להשיג הון. ברר מה הן אפשרויות ההלוואה שלך. בדוק מול בנקים, בדוק מול גופים מסחריים אחרים חוץ בנקאיים במקרה הצורך. תשקול את התנאים של כולם, אל תקפוץ על הראשון שמציע לך, ורק אז תבחר.

 

עשה תכנית עסקית מוצקה ברורה

תכנית עסקית טובה היא אחד מכלי הנשק הטובים ביותר שלך נגד הכחשת בקשה להלוואה לעסק קיים מוסדות פיננסיים יהיו בהחלט דורשים תכנית עסקית יחד עם הבקשה להלוואה. התכנית העסקית צריכה להיות מקיפה וכוללת מידע רלוונטי על דוחות כספיים בעבר ובהווה. זה צריך לכלול גם ניתוח ברור לשוק העסקי, כמו גם את הניסיון הכולל שלך באותו ענף. שווי הנכסים שישמשו כבטוחה גם יצוינו בבירור.

 

להצליח ביישום ההלוואה שלך דורש שקיפות עם כל המידע הפיננסי הרלוונטי שלך. זה דורש יזם בטוח שמתוכנן לצאת אסטרטגי העסקי בכל ההיבטים החשובים שלה.

כתיבת תגובה